Brev:
Majsmel
12. august 2009
Alder:
3 mdr.
Majsmel
Kære Helen!
Mange tak for dit svar- det var dejligt at høre, at vi tilsyneladende er på rette vej.
Rosa og jeg var i svømmehallen idag- stort hit!
Nå, mit spørgsmål går kort og godt på: Min mand har købt noget majsmel idag til om et par uger, hvor vi har tænkt os at starte langsomt op på grød (Rosa bliver 4 mdr. om 11 dage). På posen står der "Minut Polenta: Forkogt groftmalet majsmel".
Er det det rigtige, vi har fået fat i?
Jeg har et spørgsmål mere, men det skriver jeg i en anden mail:-).
Kærlig hilsen
Rosas mor